Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben?

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening en wilt u een klacht indienen over toytime? Stuur een mail van uw klacht naar info@toytime.nl met een duidelijk beschrijving. Wij zullen u zo snel mogelijk een reactie sturen en proberen het probleem op te lossen.

Heeft u een klacht over een gekocht product, merk of webshop waarvan u op deze website informatie vindt, dan dient u deze klacht in te dienen bij de betreffende instelling. Helaas kunnen wij dan niets voor u doen!

Wanneer krijg ik een bevestigingsmail van jullie?

Via toytime zal je nooit een bevestigingsmail krijgen ook als je via onze site een product hebt gevonden en besteld. Elke aankoop wordt namelijk afgehandeld door de webshop waarna we je hebben doorverwezen. Dus wanneer je geen bevestigingsmail na de aankoop hebt ontvangen, kun je het beste contact opnemen met die specifieke webshop.

Ik wil direct via toytime een product bestellen, kan dat?

Op onze website toytime verzamelen we met zorg de mooiste producten en brengen de verschillende prijzen in kaart waarvoor deze producten te koop zijn bij diverse webshops. Het is daarom niet mogelijk om direct op toytime te bestellen: zoek, vind, vergelijk en word doorgestuurd naar de webshop die het product direct kan leveren voor een geweldige prijs. Simpel toch?

De prijs bij toytime is anders dan bij de webshop na doorverwijzing?

De informatie op toytime wordt met zorg verzameld via zogenaamde productfeeds en scrapers. Wij doen er alles aan om deze informatie zo actueel mogelijk te houden door frequent onze bronnen te checken en wijzigingen direct en accuraat door te voeren. Het kan echter voorkomen dat er een verschil ontstaat tussen de informatie op toytime en de webshop waar we je naar doorsturen. Wanneer de prijs die je ziet op toytime anders is dan de prijs bij de webshop dan is die laatste prijs degene die je moet betalen. Controleer dan ook altijd de prijs en besluit bij een verschil of je het product nog steeds wilt en kunt kopen.

Wat is de levertijd van een product?

Wij proberen zo’n actueel mogelijke gegevens te gebruiken om voor jou een zo compleet en correct mogelijk overzicht te geven. Soms komt het toch voor dat wij niet de meest actuele informatie hebben. Voor exacte levertijden kun je het beste de informatie raadplegen die de webshop heeft waar we je naar toe verwijzen.

Is dit product nog op voorraad?

Wij proberen zo’n actueel mogelijke gegevens te gebruiken om voor jou een zo compleet en correct mogelijk overzicht te geven. Soms komt het toch voor dat wij niet de meest actuele informatie hebben. Zo kan het voorkomen dat een product wat je op toytime vind niet meer op voorraad is bij de webshop waar we je naar doorverwijzen. Wij snappen dat een teleurstelling is. Je kunt dan wellicht een andere webshop proberen die in ons overzicht staat. Nog steeds pech, kom dan later terug of zoek een alternatief product.

Wat zijn de verzendkosten voor dit product?

Wij proberen zo’n actueel mogelijke gegevens te gebruiken om voor jou een zo compleet en correct mogelijk overzicht te geven. Soms komt het toch voor dat wij niet de meest actuele informatie hebben. Als we op toytime verzendkosten aangeven moet je dat altijd als indicatief zien en zelf controleren wat de exacte verzendkosten zijn op de webshop waar we je naar doorverwijzen.